Forum Forum klanu The Noob Busters Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Ogólny Regulamin

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum klanu The Noob Busters Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefol
TNB Warchief
TNB Warchief



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 12:47, 18 Mar 2007    Temat postu: Ogólny Regulamin

Regulamin Forum

1. Jak pisać

PISAĆ POPRAWNIE. - Naprawdę nie jest trudno pisać zgodnie z zasadami ortografii. Fakt, iż masz stwierdzoną dyslekcję czy dysortografię nie zwalnia Cię z obowiązku ppisania zgodnie z zasadami ortografii, więc zanim naciśniesz "wyślij" sprawdź czy nie ma tam takich rzeczy jak "mugł", "ktury", "karzdy", "rzaden".

ZNAKI INTERPUNKCYJNE. - Żeby można było nas zrozumieć

NIE KRZYCZ - Nikt nie lubi jak się na niego krzyczy, kontroluj "Caps Lock " i "!"

Ni3 PiShMy ff T3N SpOs00B - Takie ozdobniki sprawiają, że posta trudno odczytać.

POLSKIE ZNAKI - Należy ich używać

2. Wypowiedzi na Forum.

1. Osoby odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanie Forum, tj. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo usuwać/zmieniać treści niezgodne z regulaminem bez powiadomienia, bądź dopisując jakąś uwagę do postu.
2. Zakazane jest umieszczanie na forum jakichkolwiek treści wulgarnych oraz dozwolonych od 18 roku życia.
3. Nie wolno pytać o tak zwane: "C.RAKI" , i innego typu nielegalne praktyki łamiące prawa autorskie, nie wolno podawać żadnych odnośników do stron zawierających tak zwane: "C.RAKI", sposoby na nielegalne obchodzenie zabezpieczeń i oprogramowania chronionego prawami autorskimi.
4. Pisanie postów typu: "Zgadzam się", "Też tak myślę", "To już było" i inne przejawy nabijania licznika postów nie są mile widziane.
Wypowiedzi niewnoszące nic do pierwotnego tematu będą usuwane.
5. Nadużywanie znaków typu !! ?? będzie skutkowało usunięciem postu.
6. Nie formatuj niepotrzebnie czcionki (nie pisz czcionką pogrubioną, powiększoną, nie koloruj).
Wyróżniamy tylko pewne słowa a nie cały tekst.
7. Nie pisz w tematach które są już stare, mają 2 tygodnie itd.
Użytkownicy nieszanujący języka polskiego muszą liczyć się z kasacją umieszczonych postów lub/i otrzymanie ostrzeżenia!

3. Ostrzeżenia

1. Ostrzeżenie grozi użytkownikowi za:
-) Ewidentne naruszenie regulaminu.
-) Ewidentne pisanie głupot.
-) Kilkukrotne poruszanie problemów, które były wielokrotnie rozwiązywane.
-) Używanie wulgaryzmów.
-) Arogancję i obrażanie innych forumowiczów.
-) Nabijanie postów.
-) Dublowanie tych samych postów w różnych tematach.
-) Wszelkie naruszenia dobrych obyczajów oraz zachowania aspołeczne.
-) Zamieszczenie postów nie mających wartości merytorycznej.
2. 5 ostrzeżeń oznacza blokadę wejścia na forum (ban).
3. Szczególnie drastyczne zachowania naruszające regulamin zostaną ukarane trwałym zbanowaniem użytkownika.
4. Admin i Mod mają zawsze rację.
5. Jeśli Admin lub Mod nie mają racji, patrz wyżej.

4. Autor zablokowanego tematu ma prawo:

1. Poprosić na PW Moderatora o podanie motywów decyzji i ewentualnie - wycofanie jej.
2. Dopiero wtedy, w razie różnicy zdań Użytkownik ma prawo do interwencji u Administratora.

5. Zakładanie tematów:

1. Zanim założysz nowy temat, upewnij się, czy nie był on już poruszany wcześniej. Użyj w tym celu funkcji wyszukiwania.
2. Nowy temat powinien być umieszczony w najodpowiedniejszym dla niego dziale, zgodnym z zagadnieniem merytorycznym poruszanego problemu.
3. Określ jasno problem/zagadnienie tworząc nowy temat - poprawna nazwa tematu to gwarancja na szybkie wyszukiwanie i czytelne przeglądanie przez użytkowników.
4. W jednym temacie poruszaj tylko jeden problem. Ułatwi to odpowiedź i odszukanie rozwiązania innym.

6. Moderator

Moderatorem można zostać:
-Pomagając Adminowi i innym Moderatorom w uporządkowaniu forum
-Informując ich o przejawach chamstwa na forum
-Nie posiadając wcale lub dużej ilości warnów

Osoba ubiegająca się o stanowisko Moderatora musi być zarejestrowana na forum przynajmniej miesiąc i musi mieć napisane przynajmniej 100 postów!

Regulamin dotyczy KAŻDEGO użytkownika forum i może być zmieniony wyłącznie przez Administratora lub za jego pozwoleniem!
Przestrzegaj regulaminu, a nie czeka Cię nic złego (chyba że Adminowi będzie się nudzić...)

Autorem regulaminu jest Feare. Dzięki!


Regulamin Warcrafta

Nie wolno:
-Obrażać gości na kanale
-Wydawać tajemnic oraz pomysłów klanowych

Wolno:
-Dać mi info o noobie na kanale który przeklina to sam go zbanuje
-Rekrutować członków (podeślijcie ich do mnie albo Blacka bądz innego szamana)
-Używać Taga w name spoferze TNB.Nick


Za niestosowanie sie do regulaminu grozi ostrzeżenie.
Pięć ostrzeżeń równa się usunięciu z Klanu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum klanu The Noob Busters Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin